Sitac
Image default
Banen en opleidingen

Servicedesk Medewerker

Als helpdeskmedewerker van KPN Amersfoort bied je ondersteuning aan engineers en klanten bij technische en complexe vraagstukken.

Wat ga je doen?

Voor KPN in Amersfoort zijn wij op zoek naar enthousiaste helpdeskmedewerkers! Je bent ambitieus, gemotiveerd en past graag technologie toe in je team. Klanttevredenheid kan worden bereikt door altijd de juiste oplossing te vinden en af ​​te stemmen met de klant. U behoudt altijd klanten, waardoor klanten en monteurs meer complexe en niet-standaard diensten en / of (technische) ondersteuning krijgen.

Om de beste gesprekken met klanten te hebben, moet u de beste klantgesprekken voeren, het contactpunt tussen klanten en technici. Je geeft informatie, advies en profiteert van verkoopkansen. Identificeer klantbehoeften, analyseer de verkregen informatie en los (technische) knelpunten / klachten op. Je kunt diensten en oplossingen op maat leveren en klanten begeleiden op hun reis van A tot Z. Ook kun je complexe vraagstukken / klachten doorgeven aan experts, de afhandeling monitoren en het klantincident in duidelijke taal aangeven. De rest omvat ook beheerprocestaken (debuggen, wijzigingen).

De klantenservice is van maandag tot en met vrijdag geopend van 8.00 uur tot 20.00 uur en op zaterdag van 8.00 uur tot 18.00 uur. Je bent 2 avonden per week vrij en werkt elke 4 weken op zaterdag.

Wat wij bieden

  • Het totale uurloon is 12,72 euro;
  • Reiskostenvergoeding;
  • Een trainingsbudget voor persoonlijke ontwikkeling ter waarde van 1.500 euro;
  • Werk een week fulltime.

Wat wij vragen:

  • Beschikken over minimaal mbo 4-diploma;
  • Aanzienlijke kennis van systemen en processen;
  • Klantgericht;
  • Goede communicatie- en analysevaardigheden.
  • Flexibele tijd

Open van maandag tot en met vrijdag van 08:00 uur tot 20:00 uur en zaterdag van 08:00 uur tot 18:00 uur.


Servicedesk Medewerker

https://nl.nieuwejobs.com/job/q/medewerker-klantenservice.html